Nostro Kettlebell

Szerda

2011.01.05. 19:24 nostro

Ma borzasztó rossz volt az edzés, bemelegítésnél a jobb vállam kezdett el fájni, de az még kibírható volt, mikor vettem ki a sarokból a 28-as bellt hirtelen olyan érzésem volt a bordáimnál (a hátam fele), mintha bent ragadt volna a levegő, de élesebb volt a fájdalom. Ennek ellenére elkezdtem csinálni a tervezett gyakorlatsort, de jócskán el kellett térnem tőle.

-MP 28kg: 3-3 ment, aztán 3 ballal, és 1 jobbal, feladtam, nem akartam lesérülni.

-Kitörés + press 24kg: 2x4-4

-Kitörés 24kg: 2x8-8

-Swing-levegő létra 20kg: 4 kör (104 swing)

-SMR

Pont ez az, amit nem értek, hogy a hétvégén is napi többször is csináltam az SMR-t, és ma mégis lesérültnek éreztem magam. Kicsit letört ez a dolog, rég nem éreztem ilyesmit. Remélem pénteken már kutya bajom se lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nostro.blog.hu/api/trackback/id/tr182563301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása