Nostro Kettlebell

CoC 2

2010.12.09. 22:42 nostro

Ma gyakoroltam egy kicsit a 2-es gripperrel. Olvastam Lakatos Péter blogján a tervekről, és hát én elhanyagoltam idén az enyémeimet (egyedül a 100 db. snatch sikerült a 24 kilóssal 5 perc alatt, de a 120-tól még messze vagyok), de jövőre komolyabban veszem őket! A 2-es CoC is köztük van végre, sőt, meglátjuk, hogy milyen gyorsan sikerül elérnem, utána rendelek egy 2,5-t is, és ha reálisnak ítélem meg, akkor az egyik fő cél 2011-re annak az összenyomása lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nostro.blog.hu/api/trackback/id/tr892505559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása